Search This Blog

Monday, December 21, 2015

10 Minit


Yang aku inginkan hanyalah 10 minit
Aku merancang, berdoa, meminta
Tapi pemberianNya Maha Luas dari yang dipinta
480 minit yang diberikanNya

Yang aku inginkan hanyalah bertemu seorang
Aku mengatur, menadah tangan, mengharap
Dan pengharapanku mungkin terlalu kerdil
7 sahabat dipertemukanNya

Yang aku inginkan hanyalah memberikan hadiah
Aku menyedia, membalut, aku tinggalkan
Tapi perancanganNya Maha Teliti
DiberiNya peluang untuk membelanja makanan

Dan aku bertanya sambil sujud bersyukur, kenapa aku selalu putus harapan bila diuji dengan sedikit ujian apabila dibandingkan dengan nikmatNya?

#setelah lama xbersua
#yeay.dah borak2 sikit
#happy day
#your.present.is.the.best.present - (kehadiran awak adalah hadiah paling bermakna)

No comments:

Post a Comment