Search This Blog

Tuesday, December 6, 2016

Ter.Ganggu.

"Hazwan... sori ganggu."

Dan seperti biasanya aku menjawab, "awak xpernah ganggu sy"
.... "(malah sy selalu tunggu mesej awak)" - part yang didelete dr mesej.

"Eh xbole....setiap org ader waktu2 tersendiri...
Watktu ngn family...kwn...kije...utk diri sendiri...n tuk allah...
So xbole gnggu sesuka ati....kikiki"

Ganggu.
Dan makin lama aku makin terganggu
Terganggu dgn ayat tu

Sebab setiap kali aku nak mulakan mesej
"Sesuai ke masa ni? Xganggu dia ke?"

Dan aku minta maaf kat diri sendiri.
Sebab aku perlu menakung air mata
Dengan kedua belah tangan
Hingga tak dapat nak menaip mesej.
.
.
.
Tapi... macam mana kalau...
.
"Terganggu tak dia dengan kesepian?
Macam mana kalau dia pun berfikir benda yang sama?"

Sy laung lagi, dan lagi, dan lagi.
Awak tak pernah ganggu saya.
Maka...
Sila ganggu saya walau dalam tidur.
.
.
Sy terus tunggu. Heee

No comments:

Post a Comment