Search This Blog

Friday, December 9, 2016

Tarik Tali

"Ko tau x pmpn end up dia akan choose lelaki yg plg sbr dgn dia
Dia xbls sbb dia nak jg hati ko
Dia xnk bg ko harapan
Sbb dia xyakin lg
So mcm dia ckp just go with the flows

N kalau let say one day ko xmsg dia utk long term kan
Ada dua je dia akan pk
1. Ko da xtggu dia
2. Dia akan msg ko n accept ko

Sbb finally dia sedar u are the one hahaha
Pmpn ni mmg complicated la
Aku admit bnda tu hahaha."

Dan seriusly aku paling takut kalo dia pikir yg aku dah xtunggu dia kalo aku lama sgt xmesej dia.
Dah banyak aku tgk kawan ppuan yg xnak kejar balik lelaki yg dah berusaha keras utk dptkan dia bila lelaki tu start tawar hati.
Lelaki hilang kejap, korg dah xnak pujuk... seriusly, try to think back betapa byk effort si lelaki.
"Aku kan ppuan". Biasa sgt aku dengar alasan ni, xpe la kalo dah rasa camtu, kalo dah rasa lelaki je yg perlu usaha.

Dan aku takut dia pikir bukan-bukan...
Aku takut dia akan pikir, "xpe la..."
Sbb tu, kalo aku menghilang dan dia xantar mesej apa2, aku akan start mesej balik.

No comments:

Post a Comment