Search This Blog

Tuesday, November 10, 2015

WUAHWU

"Minta maaf banyak2. Kemungkinan besar saya tak dapat nak join sama next trip. Actually saya dah reserve cuti, tapi ada emergency. Terpaksa guna cuti tu untuk balik kampung. Huuu..." mesej dari awak.

What I am afraid of is really happening.

Bila awak kata, awak tak dapat nak bersama2 pergi bercuti. Sedih, kecewa. Namun, boleh tak....

Boleh tak saya ingin terus meletakkan harapan.
Awak kata 'kemungkinan besar' awak tak dapat join.
Boleh tak saya terus mengharap
Mengharap pada kemungkinan kecil yang awak akan join kami.

Bunyi macam kelakar, namun secara seriusnya saya masih mengharap.

Dan saya hanya pinta padaNya. Kerna Dia Maha Mengetahui yang terbaik buat hambaNya.
Mungkin ada baiknya awak tak join, mungkin.

W U A H W U         1/4
I   -   R E   I  S         2/4
S   -  E  R  T  -          3/4
H  -   -   E  H  -          4/4

No comments:

Post a Comment